Telescopiu astronomicu, esperimentu di scienza è educazione per i zitelli, telescopiu d'entrata
Parametri di u produttu
Model | KY-F36050 |
Pduru | 18X/60X |
Apertura luminosa | 50 mm (2,4 ″) |
Lunghezza focale | 360 mm |
specchiu oblicu | 90° |
Oculare | H20 mm/H6mm. |
lunghezza focale / refractive | 360 mm |
Pesu | Circa 1 kg |
Materiale | Alloy d'aluminium |
Pcs/ cartone | 12pezzi |
Cdimensione di scatula di culore | 44CM * 21CM * 10CM |
Wottu/carton | 11.2kg |
Ctaglia arton | 64 x 45 x 42 cm |
Breve descrizzione | Telescopiu Refractor Outdoor Telescope AR per i zitelli principianti |
Cunfigurazione:
Oculare: h20mm, h6mm dui oculari
1.5x specchiu pusitivu
Specchio zenith à 90 gradi
Trépied d'aluminium d'une hauteur de 38 cm
Certificatu di carta di garanzia manuale
Indicatori principali:
★ lunghezza focale / refractive: 360mm, apertura luminosa: 50mm
★ 60 volte è 18 volte ponu esse cumminati, è 90 volte è 27 volte ponu esse cumminati cù 1.5x specchiu pusitivu
★ risuluzione teorica: 2.000 arcseconds, chì hè equivalente à dui ogetti cù una distanza di 0.970 cm à 1000 metri.
★ culore di u canna di lenti principale: argentu (cum'è mostra in a stampa)
★ pesu: Circa 1kg
★ dimensione di scatula esterna: 44cm * 21cm * 10cm
Cumbinazione di visualizazione: 1.5x specchiu pusitivu h20mm oculare (immagine pusitiva cumpleta)
Reguli d'usu:
1. Spartite i pedi di supportu, installate u canna di telescopiu nantu à u giogo è aghjustate cù viti grossi di serratura.
2. Inserite u specchiu zenith in u cilindru di focu è riparate cù viti currispondenti.
3. Installa l'oculare nantu à u specchiu zenith è riparà cù viti currispondenti.
4. Se vulete ingrandà cù un specchiu pusitivu, installate trà l'oculare è u canna di lenti (ùn ci hè bisognu di installà un specchiu zenith à 90 gradi), per pudè vede u corpu celeste.
Cosa hè u telescopiu astronomicu?
U telescopiu astronomicu hè u principale strumentu per osservà i corpi celesti è catturà l'infurmazioni celesti.Dapoi chì Galileu hà fattu u primu telescopiu in u 1609, u telescopiu hè statu sviluppatu continuamente.Da a banda otticu à a banda piena, da a terra à u spaziu, a capacità d'osservazione di u telescopiu hè diventata più forte è più forte, è più è più infurmazione di u corpu celeste pò esse captu.L'esseri umani anu telescopi in banda d'onda elettromagnetica, neutrini, onde gravitazionali, raghji cosmici è cusì.
Storia di u sviluppu:
U telescopiu hè urigginatu da i vetri.L'omu hà cuminciatu à aduprà vetru circa 700 anni fà.Intornu à u 1300 d.C., i Taliani cuminciaru à fà lenti di lettura cù lenti cunvessi.Intornu à u 1450 d.C., apparsu ancu i vetri di miopia.In u 1608, un apprendista di H. Lippershey, un fabricatore di lenti olandesi, hà scupertu accidentalmente chì impilando dui lenti, puderia vede chjaramente e cose in a distanza.In u 1609, quandu Galileu, un scientist talianu, hà intesu parlà di l'invenzione, hà subitu fattu u so propiu telescopiu è l'utiliza per osservà e stelle.Da tandu hè natu u primu telescopiu astronomicu.Galileu hà osservatu i fenomeni di macchie di u sole, crateri lunari, i satelliti di Jupiter (satelliti Galileo) è u prufittu è a perdita di Venus cù u so telescopiu, chì susteneva fermamente a teoria eliocentrica di Copernicus.U telescopiu di Galileu hè fattu di u principiu di rifrazzione di a luce, cusì hè chjamatu rifrattore.
In u 1663, l'astrònomu scozzese Gregory hà fattu un specchiu Gregory utilizendu u principiu di riflessione di a luce, ma ùn era micca populari per via di a tecnulugia di fabricazione immatura.In u 1667, u scientist britannicu Newton hà migliuratu pocu l'idea di Gregory è hà fattu un specchiu newtonianu.A so apertura hè solu 2,5 cm, ma l'ingrandimentu hè più di 30 volte.Elimina ancu a diferenza di culore di u telescopiu di rifrazione, chì a rende assai pratica.In u 1672, u Francese Cassegrain cuncepì u riflettore Cassegrain più cumunimenti utilizatu cù specchi cuncavi è cunvessi.U telescopiu hà longu focale longu, corpu di lente corta, grande ingrandimentu è immagine chjara;Pò esse usatu per fotografà corpi celesti grandi è chjuchi in u campu.U telescopiu Hubble usa stu tipu di telescopiu di riflessione.
In u 1781, l'astrònomu britannichi W. Herschel è C. Herschel anu scupertu Uranu cù un specchiu di apertura di 15 cm.Da tandu, l'astrònomu anu aghjustatu parechje funzioni à u telescopiu per fà avè a capacità di l'analisi spettrali è cusì.In u 1862, l'astrònomu americani Clark è u so figliolu (A. Clark è A. g. Clark) anu fattu un rifrattore di apertura di 47 cm è pigliò ritratti di stelle di cumpagnie Sirius.In u 1908, l'astrònomu americanu Haier guidò a custruzzione di un specchiu di apertura di 1,53 metri per catturà u spettru di l'astri di Sirius.In u 1948, u telescopiu Haier hè statu finitu.A so apertura di 5,08 metri hè abbastanza per osservà è analizà a distanza è a velocità apparente di i corpi celesti distanti.
In u 1931, l'otticu tedescu Schmidt hà fattu u telescopiu Schmidt, è in u 1941, l'astrònomu suvièticu mark sutov hà fattu u specchiu di rintrazione di Cassegrain, chì hà arricchitu i tipi di telescopi.
In i tempi muderni è cuntempuranei, i telescopi astronomichi ùn sò più limitati à bande ottiche.In u 1932, l'ingegneri di a radiu americanu anu rilevatu a radiazione radio da u centru di a galaxia Via Lattea, chì marca a nascita di a radiuastronomia.Dopu à u lanciu di satelliti artificiali in u 1957, i telescopi spaziali fiuriscenu.Dapoi u novu seculu, i novi telescopi cum'è i neutrini, a materia scura è l'onda gravitazionale sò in ascendente.Avà, assai messagi mandati da i corpi celesti sò diventati u fundus di l'astrònomu, è a visione umana hè sempre più larga.
A principiu di nuvembre 2021, dopu à un longu periodu di sviluppu di l'ingegneria è teste d'integrazione, l'attesu telescopiu spaziale James Webb (JWST) hè finalmente ghjuntu à u situ di lanciamentu situatu in Guyana Francese è serà lanciatu in un futuru vicinu.
Principiu di travagliu di u telescopiu astronomicu:
U principiu di funziunamentu di u telescopiu astronomicu hè chì a lente objetiva (lente cunvexa) focalizeghja l'imaghjina, chì hè amplificata da l'oculare (lente convex).Hè focalizatu da a lente ughjettiva è poi amplificata da l'oculare.L'obiettivu è l'oculare sò strutture doppie separate, per migliurà a qualità di l'imaghjini.Aumentà l'intensità luminosa per unità di area, perchè a ghjente pò truvà oggetti più scuri è più dettagli.Ciò chì entra in i vostri ochji hè una luce quasi parallela, è ciò chì vede hè una imagina imaginaria magnificata da l'oculare.Hè per ingrandà u picculu angulu di apertura di l'ughjettu distante secondu un certu ingrandimentu, per avè un grande angulu di apertura in u spaziu di l'imaghjini, per chì l'ughjettu chì ùn pò micca esse vistu o distintu à l'occhiu nudu diventa chjaru è distinguibile.Hè un sistema otticu chì mantene u fasciu parallelu incidente emessu in parallelu à traversu a lente ughjettiva è l'oculare.Ci sò generalmente trè tippi:
1 、 U telescopiu di rifrazione hè un telescopiu cù lente cum'è lente obiettiva.Pò esse divisu in dui tipi: u telescopiu Galileo cù lenti cuncave cum'è oculare;Telescopiu Kepler cù lente cunvexa cum'è oculare.Perchè l'aberrazione cromatica è l'aberrazione sferica di l'ughjettu di una sola lente sò assai serii, i telescopi di rifrazione muderni spessu usanu dui o più gruppi di lenti.
2、 Un telescopiu riflettente hè un telescopiu cù un specchiu cuncavu cum'è lenti obiettivu.Pò esse divisu in telescopiu Newton, telescopiu Cassegrain è altri tipi.U vantaghju principali di u telescopiu riflettente hè chì ùn ci hè micca aberrazione cromatica.Quandu a lente objetiva adopta un paraboloide, l'aberrazione sferica pò ancu esse eliminata.In ogni casu, per riduce l'influenza di l'altri aberrazioni, u campu di vista dispunibule hè chjucu.U materiale per a fabricazione di u specchiu necessita solu un picculu coefficient di espansione, un stress bassu è una macinazione faciule.
3 、 U telescopiu catadiottricu hè basatu annantu à u specchiu sfericu è aghjustatu cù l'elementu refrattivu per a correzione di l'aberrazione, chì pò evità un prucessu asfericu à grande scala difficiule è ottene una bona qualità di l'imaghjini.U famosu hè u telescopiu Schmidt, chì mette una piastra di correzione Schmidt in u centru sfericu di u specchiu sfericu.Una superficia hè un pianu è l'altru hè una superficia asferica ligeramente deformata, chì face chì a parte cintrali di u fasciu cunverge un pocu è a parte perifèrica diverge ligeramente, solu currettendu l'aberrazione sferica è u coma.