Introduzione à u microscopiu manuali mini microscope

Microscopiu à manuhè ancu chjamatumicroscope portable.Cum'è u so nome suggerisce, hè un pruduttu microscopiu chjucu è portatile.Hè un pruduttu d'alta tecnulugia sviluppatu cù successu cumminendu perfettamente a tecnulugia di microscopiu otticu d'elite, tecnulugia avanzata di cunversione fotoelettrica è tecnulugia di schermu di cristalli liquidi.L'imaghjina fisica vista da u microscopiu pò esse stampata nantu à u screnu o l'urdinatore di u microscopiu per mezu di cunversione digitale à analogica.Cusì, pudemu studià u microcampu da l'occhi ordinariu tradiziunale è ripruduce nantu à a visualizazione, per migliurà l'efficienza di u travagliu.Comparatu cù u microscopiu otticu tradiziunale, pò furnisce una soluzione perfetta per fà u travagliu di rilevazione in situ è ​​efficace.

MG10085-1 40x 80x  pocket microscope with LED lamp magnifier 02MG10085-5A LED Pen Style Magnifying Glass Microscope 05

Caratteristica:
Prima, hè chjucu è faciule da portà.Hè soprattuttu adattatu per a rilevazione mobile è a rilevazione in situ.A so dimensione è u pesu sò solu 1 / 10 di quellu di u microscopiu otticu ordinariu, sfondendu e limitazioni di u spaziu di usu di u microscopiu tradiziunale.

Siconda, l'ughjettu osservatu pò direttamente visualizà l'imaghjini microscòpichi ingrandati nantu à u screnu, chì hè cunvenutu per l'osservazione.Inoltre, pò piglià ritratti, video è arregistrà e dati di rilevazione in tempu reale, chì migliurà assai l'efficienza di rilevazione.

In u terzu, in u processu di u software di micro imaghjini, e funzioni di regulazione di l'imaghjini cum'è u culore inversu, u biancu è u biancu, l'inversione è u cuntrastu pò esse realizatu secondu i bisogni di l'usu.À u listessu tempu, a misura di dati (lunghezza, angulu, diametru, etc.) di a micromaghjina pò ancu esse realizatu, cù a più alta precisione di 0,001 mm.

Quartu, u microscopiu a manu pò esse cunnessu cù una varietà di dispusitivi di visualizazione (TV, computer è prughjezzione), chì hè cunvenutu per parechje persone per sparte, discussione è insegnamentu digitale à u stessu tempu.

Quintu, furnisce una varietà di opzioni di alimentazione, cumprese l'alimentazione USB di l'urdinatore, l'alimentazione di a batteria secca è l'alimentazione di a batteria di lithium, per realizà veramente a rilevazione in situ in ogni mumentu, in ogni locu!

Sestu, secondu l'uggetti d'osservazione diffirenti è l'ambienti di l'usu, una varietà di fonti di luce (fluorescenza, infrared, etc.) ponu esse furnite per risponde à i bisogni di l'usu à a maiò parte!

Scopu di l'applicazione:
1 、 R & S, fabricazione è teste di cuntrollu di qualità: fabricazione elettronica, circuitu integratu, semiconductor, optoelettronica, SMT, PCB, TFT-LCD, fabricazione di connettori, cable, fibra ottica, industria di micro motori, industria di machini, industria automobilistica, industria aerospaziale. , industria navale, industria di profili d'acciaio, industria di strumenti abrasivi, industria di machini di precisione, teste di cristalli liquidi, industria di galvanica, industria militare, rilevazione di crack di pipeline, materiale metallicu, materiale compositu, industria plastica, materiale vetru ceramicu, stampa di stampa, industria di carta, LED industria di fabricazione, rilevazione di ingranaggi di clock, industria di vestiti in fibra tessili, ispezione di resina di pelle, ispezione di saldatura è taglio, rilevazione di polvera.

2 、 Identificazione scientifica: identificazione criminale è raccolta di evidenza, identificazione di documenti, cuntrollu di pesti, identificazione di banconote falsificate, identificazione di gioielli, identificazione di calligrafia è pittura, è restaurazione di reliquie culturali.

3 、 Usi medichi: bellezza laser, esame di a pelle, esame di capelli, esame dentale, esame di l'orechja.

4、 Ricerca accademica: istituzioni di ricerca scientifica, ricerca agricula è forestale, insegnamentu digitale.

Portable Electronic microscope camera 1600x  USB Digital Microscope 03New 7-inch HD digital microscope industrial maintenance microscope WiFi microscope 04


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021