Cumu aumentà a vita di serviziu di lenti di vetru otticu?

Vetru otticuhè in generale intrutu in a nostra vita, ma quantu persone sà cumu a prutezzione è a pulizziari ?Fate chì durà più longu è più durable?

Mantene ulente di vetru otticuspessu pulita aumenterà a vita di a lente di vetru otticu.Perchè a contaminazione pruvucarà assai prublemi cù a lente, a distribuzione irregulare di u putere laser durante a riflessione rende a temperatura di a basa di lenti alta è a temperatura marginale bassa.Stu cambiamentu hè chjamatu effettu lente in l'ottica.

Various specifications of optical glass flat convex focusing lens 5China Wholesale high Quality  3D5D8D wroking lamp 03

U fallimentu di rispettà i requisiti è e precauzioni per a finitura di lenti, è a manipulazione aleatoria pruvucarà una nova contaminazione è ancu scratch the sheet glass otticu, risultatu in perdite innecessarii.Di solitu, duvete esse attenti à ùn lascià u specchiu direttamente toccu l'uggetti duri.Quandu si scrubbing, hè megliu di pulizziari cù l'acqua (o una piccula quantità di detergente), è dopu aduprà un pannu di teste speciale o un excellent paper tissue per assorbe e gocce d'acqua nantu à a lente di l'occhiale.Se a lente ùn hè micca scratched, pò esse usata più longu.

A lente hè processata da a temperatura alta o a cura ultravioletta di monomeri licuati.Quandu u ciculu d'usu diventa più longu, l'ambienti è a temperatura cambianu, a strata di film nantu à a superficia di a lente è u materiale di a lente stessu cambianu, risultatu in una dispersione di luce, cunsulazione ridutta è u tempu d'utilizazione Ci sarà sempre l'ochji secchi è gonfi.À questu tempu, hè necessariu di rimpiazzà a foglia di vetru otticu.

In u travagliu di ogni ghjornu, mantene alupapulisce è sguassate cù un pannu molle per impedisce a pulizialupacù pulitori corrosivi o oggetti duri per prevene i graffi.

Precauzioni: 1.Ùn espone micca a lupa direttamente à u sole è ùn utilizate micca i vostri ochji per fucalizza per evità di brusgià l'ochji.2. Ùn fate micca l'uggetti inflammabili sottu u focu quandu u sole hè in u sole direttu.

50mm 60mm 75mm  High-quality optical glass Paper magnifying glass 03MG8015 Acrylic Lens Paper Weight Desktop reading dome Magnifying Glass


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021