Introduzione à a lente d'ingrandimentu, lente

Sè vo site curiosu di ciò chì alupahè, per piacè leghje i seguenti:

Lupahè un dispositivu otticu visuale simplice utilizatu per osservà i picculi dettagli di un ughjettu.Hè una lente cunvergente cù una distanza focale assai più chjuca di a distanza luminosa di l'ochju.A dimensione di l'ughjettu stampatu nantu à a retina umana hè proporzionale à l'angolo di l'ughjettu à l'ochju (angolo di vista).

9892B2C USB charging LED lamp headband repair magnifying glass 05half metal frame glass lens  Learning Science Educational Magnifier

Breve introduzione:
U più grande l'angolo di vista, u più grande l'imaghjini, è u più capaci di distingue i dettagli di l'ughjettu.Avvicinà più vicinu à un ughjettu pò aumentà l'angolo di vista, ma hè limitatu da a capacità di focu di l'ochju.Aduprà alupaper fà vicinu à l'ochju, è mette l'ughjettu in u so focu per furmà una maghjina virtuale verticale.A lupa hè usata per ingrandà l'angolo di vista.Stòricamente, si dice chì l'applicazione di lupa hè stata pruposta da grosstest, un vescu di l'Inghilterra in u 13u seculu.

Finu à mille anni fà, a ghjente hà macinatu cristalli trasparenti o gemme trasparenti in "lenti", chì pò ingrandà l'imaghjini.Hè cunnisciutu ancu com'è lente cunvexa.

Principiu:
Per vede un ughjettu chjucu o i dettagli di un ughjettu chjaramente, hè necessariu di spustà l'ughjettu vicinu à l'ochju, chì pò aumentà l'angolo di vista è formate una grande maghjina reale nantu à a retina.Ma quandu l'ughjettu hè troppu vicinu à l'ochju, ùn pò micca vede chjaramente.In altri palori, per esse attenti, ùn deve micca solu fà chì l'ughjettu hà un angulu abbastanza grande à l'ochju, ma ancu piglià una distanza approprita.Ovviamente, per l'ochji, sti dui requisiti limitanu l'altru.Se una lente cunvexa hè cunfigurata davanti à l'ochji, stu prublema pò esse risoltu.A lente cunvexa hè a lente d'ingrandimentu più simplice.Hè un strumentu otticu simplice per aiutà l'ochju à osservà oggetti chjuchi o dettagli.Pigliendu una lente cunvexa per esempiu, u so putere di amplificazione hè calculatu.Pone l'ughjettu PQ trà u focu di l'ughjettu di a lente L è a lente è fate vicinu à u focu, in modu chì l'ughjettu forma una maghjina virtuale allargata p ′ Q 'attraversu a lente.Se a lunghezza focale quadrata di l'imaghjini di a lente cunvexa hè 10cm, u putere di ingrandimentu di a lente di lente hè 2,5 volte, scrittu cum'è 2,5 ×.Se cunsideremu solu u putere di magnificazione, a lunghezza focale deve esse più corta, è pare chì ogni grande putenza di magnificazione pò esse acquistata.Tuttavia, per via di l'esistenza di aberrazione, u putere di amplificazione hè generalmente di circa 3 ×。 Se un compostulupa(cum'è l'oculare) hè utilizatu, l'aberrazione pò esse ridutta è l'ingrandimentu pò ghjunghje à 20 ×.

Metudu d'usu:
Metudu d'osservazione 1: lasciate a lente d'ingrandimentu vicinu à l'ughjettu osservatu, l'ughjettu osservatu ùn si move micca, è a distanza trà l'ochju umanu è l'ughjettu osservatu ùn cambia micca, è poi move a lente d'ingrandimentu manuale avanti è avanti trà l'ughjettu. l'ughjettu è l'ochju umanu finu à chì l'imaghjini hè grande è chjaru.

Metudu d'osservazione 2: a lupa deve esse vicinu à l'ochji quant'è pussibule.Mantene a lupa ferma è move l'ughjettu finu à chì l'imaghjini hè grande è chjaru.

MG14109 8x22mm Illuminated Foldable Linen Tester Magnifier 02MG0401AB Cylinder 2LED 2uv portable identification magnifier with scale 02

Scopu principale:
Hè utilizatu per osservà i punti di carta è di stampa di banconote, biglietti, timbri, muniti è carte in l'industria finanziaria, fiscale, filatelia è elettronica.Puderà identificà in modu precisu è rapidu i biglietti falsi cù alta risoluzione.Se a rilevazione di luce viola ùn hè micca precisa, utilizate l'instrumentu.

Pò esse identificatu accuratamente.U veru RMB hà linee chjaru è linee coerenti sottu u microscopiu.I mudelli di banconote falsificate sò principalmente cumposti da punti, linee discontinue, culore chjaru, fuzzy è senza sentimentu tridimensionale.

Adupratu in l'industria di i gioielli, pò osservà a struttura interna di e pietre preziose, l'arrangiamentu molecolari in sezione trasversale, è analizà è identificà mostre di minerale è reliquie culturali.

Per l'industria di stampa, pò esse aduprata per l'osservazione di piastra fine, correzione di culore, osservazione di l'estensione di punti è di bordu, è pò misurà accuratamente u numeru di maglia, a dimensione di u puntu, l'errore di sovrastampa, etc.

Adupratu in l'industria tessili, pò osservà è analizà a fibra di u tessulu è a densità di u warp è di trama.

Hè utilizatu in l'industria elettronica per osservà e strisce di routing è a qualità di u bordu di platinu di rame di circuiti stampati.

Hè adupratu per l'osservazione è a Ricerca nantu à i batteri è l'insetti in l'agricultura, a silvicultura, u granu è altri dipartimenti.

Pò esse ancu usatu per specimens animali è vegetali, identificazione è analisi di evidenza da dipartimenti di sicurità publica, ricerca sperimentale scientifica, etc.

Grazie per a vostra lettura.Sè avete bisognu di più aiutu, per piacè cuntattateci.Grazie.

MG16130 three hand magnifier with chrome iron support 04china MG22181 dual-lens triplet folding magnifying glasses jewellery loupe 01


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021