LAMPADA A LUPE (LAMPADA A LUPE)

imagine 1
Sò ancu chjamati lente d'ingrandimentu di scrivania, o ingrandimentu di scrivania cù lampada, hè una lente in forma di lampa di tavulinu.Ci sò dui tipi: lupa di scrivania cù lampada hè una lente di scrivania cù funzioni cumplete.Quelli chì ùn anu micca lampa, ma in forma di lampa di tavulinu, ponu ancu esse chjamati ingranditori di scrivania.

A lupa di scrivania cù lampada hà generalmente e seguenti caratteristiche:

1. Ci sò dui metudi di piazzamentu: unu hè postu nantu à u desktop, è l'altru hè clampatu nantu à a riva di a tavula;

2. Doppia cumminazzioni di ingrandimentu è illuminazione, è l'ingrandimentu pò esse sceltu secondu e diverse esigenze;

3. A luce hè stabile è affidabile, senza flicker, è ùn hà micca effettu in a visione;

4. Lenti bianchi avanzati ponu esse cunfigurati per riduce a fatigue visuale causata da l'usu longu;

5. L'area di lenti hè relativamente grande, u campu di visione hè relativamente largu, è a trasmittanza hè più altu ch'è quella di a lente ordinaria;

6. Un manicu (o collu) cù parechje rùbbriche chì ponu esse retracted o rotated per aghjustà liberamente a direzzione è a pusizione di l'angolo di a lente in una larga gamma.

7. In generale, l'usu di una lente d'ingrandimentu di scrivania cù una lampa pò eliminà a necessità di altri tipi di ingranditori, cum'è lenti di clip è lenti di manu.

Sugettu à u principiu otticu è altri fattori, l'ingrandimentu di a lente di ingrandimentu hè generalmente inversamente proporzionale à l'area di a lente.A più grande a zona di specchiu, u più chjucu u multiplu.U diametru di lenti più cumuni o dimensione di a serie di lenti di lenti di u bancu hè più di 100 mm (u più grande hà un diametru di 220 mm).Dunque, l'ingrandimentu di l'ingrandimentu di a lampada di u bancu hè obligatu à esse micca assai più grande.Hè impussibile chì a gamma di dimensione deve esse più di 10 volte l'ingrandimentu.

Dunque, a lente di tavula cù lampada ùn pò micca rimpiazzà a lente d'alta putenza.Se l'ughjettu chì avete bisognu di osservà deve esse ingrandatu parechje volte, a lente d'ingrandimentu di u desktop ùn pò micca scuntràvi cumplettamente, cusì avete bisognu di altre serie di lenti d'ingrandimentu portatili per aiutà à l'osservazione.

Una lupa ordinaria hè generalmente cumposta da una lente è un quadru simplice.Stu tipu di lupa pò esse usata in cundizioni generali, ma mostra i so difetti quandu a luce hè scura o i dettagli di l'ughjettu osservatu necessanu abbastanza luce.À questu tempu, avete bisognu di una fonte di luce supplementaria per illuminà.A linterna hè una bona scelta, ma chì si ùn avete micca un tali strumentu à manu?À questu tempu, s'ellu ci hè una lupa in manu cù luce, un tali prublema pò esse risoltu.Dopu tuttu, una lupa in manu cù una lumera hè assai più còmuda di mantene una lupa è una linterna.

Ch'ella sia Identificà gioielli o di lettura, a lente d'ingrandimentu manuale pò migliurà assai a mancanza di fonte di luce in u prucessu di usu.In ogni casu, da a stabilità di a fonte di luce è a vita di serviziu di u lampu LED di a lente d'ingrandimentu in manu, hè megliu di sceglie a lente d'ingrandimentu in manu cù un circuitu stabile.Questu pò assicurà una fonte di luce cuntinua è stabile è un longu tempu di serviziu.


Tempu di Postu: Aug-01-2022